Важлива інформація щодо обмежень та скасувань рейсів, пов'язаних з епідеміологічною ситуацією

Зворотній зв'язок

Ми рекомендуємо вам звернутися на сторінку Питання для того, щоб знайти відповіді на загальні питання

Якщо ви не знайшли відповідь на своє питання на сторінці пошуку, надішліть нам електронного листа. Ми будемо раді вам допомогти.

Залиште повідомлення

Відповідно до «Правил повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу ТОВ «Авіакомпанія «Азур Ейр Україна»  розроблених на підставі Авіаційних правил України «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу», затверджених наказом Державіаслужби України від 26 листопада 2018 року № 1239, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 08 лютого 2019 року за № 141/33112 (далі – Авіаційні Правила) та Повітряного кодексу України, претензія пасажира повинна бути оформлена у письмовому вигляді та направлена поштовим відправленням на адресу: 02090, Україна, м.Київ, вул.Сосюри, 6 або на електрону адресу   [email protected].

Зразки документів можна завантажити за посиланням: Зразок заяви або Application.

До претензії мають бути додані всі необхідні документи, що підтверджують права пасажира вимагати відшкодування залежно від того, щодо чого висувається претензія, у тому числі квиток (маршрут-квитанція), фіскальні чеки оплати послуг (окрім послуг таксі), квитанція про оплату наднормового багажу, відривний талон багажної ідентифікаційної бирки, акт про неналежне перевезення багажу (PIR - Property Irregularity Report), акт пошкодження багажу (DBR - Damage Baggage Report), довідки про затримки та інші документи, що можуть прискорити розгляд претензійних вимог.

В разі направлення претензії на поштову адресу Авіакомпанії, пасажир надає згоду на обробку персональних даних.

Претензії в котрих відсутня підпис Заявника до розгляду не приймаються.

Відповідно до розділу Правил повітряних перевезень пасажиру і багажу Авіакомпанії (XXVII. Претензії та позови), Авіакомпанія зобов’язана розглянути претензію і повідомити заявника про її задоволення чи відхилення з обґрунтуванням підстав протягом трьох місяців з дати її отримання, якщо перевезення, у зв’язку з яким було висунуто претензію, повністю здійснювалося одним перевізником.

Анкета оцінки задоволеності пасажирів сервісом Авіакомпанії

Щиро дякуємо за подорож із Авіакомпанією «Азур Ейр Україна» та Anex Tour! Ми завжди наполегливо працюємо над вдосконаленням наших послуг - як на землі, так і в повітрі. Ось чому ми були б дуже вдячні за Ваш відгук.

Якщо ви хочете деталізувати якусь із відповідей, або маєте додаткові побажання чи зауваження для покращення обслуговування на рейсах Авіакомпанії, будь-ласка зазначте їх нижче:

Додати файл