Важлива інформація щодо обмежень та скасувань рейсів, пов'язаних з епідеміологічною ситуацією

Контакти

icon

Задати питання щодо обслуговування та правил перевезення пасажирів і багажу можна за телефоном Колл Центру:

+38 (044) 33-99-008

Повернення коштів за невикористаний квиток або зміна дати подорожі, якщо таке повернення або зміна дозволяється правилами застосованого тарифу, здійснюється за місцем придбання квитка.

Якщо квиток придбано на сайті www.azurair.ua, запит необхідно відправити на електронну адресу [email protected]

Позитивні враження, зауваження, скарги чи претензії  щодо подорожі можна  надіслати на електронну адресу

[email protected]

або поштову адресу: 

Авіакомпанія «Азур Ейр Україна»

вул. Сосюри б. 6, Київ, 02090,Україна

Перевірити стан розшуку свого багажу  можна за контактними даними, які вказані у документі, отриманому у відділі розшуку багажу аеропорту прибуття.