![]() |
Задати питання щодо обслуговування та правил перевезення пасажирів і багажу можна за телефоном Колл Центру: +38 (044) 33-99-008 |
![]() |
Повернення коштів за невикористаний квиток або зміна дати подорожі, якщо таке повернення або зміна дозволяється правилами застосованого тарифу, здійснюється за місцем придбання квитка. Якщо квиток придбано на сайті www.azurair.ua, запит необхідно відправити на електронну адресу [email protected] |
![]() |
Позитивні враження, зауваження, скарги чи претензії щодо подорожі можна надіслати на електронну адресу або поштову адресу: Авіакомпанія «Азур Ейр Україна» вул. Сосюри б. 6, Київ, 02090,Україна |
![]() |
Перевірити стан розшуку свого багажу можна за контактними даними, які вказані у документі, отриманому у відділі розшуку багажу аеропорту прибуття. |