Питання:

На всіх рейсах авіакомпанії «Азур Ейр Україна» паління на борту категорично заборонено, включаючи використання електронних сигарет.

  • товари, предмети, рідкі та інші речовини, здатні створити значний ризик для здоров'я пасажирів, безпеки польоту чи власності авіакомпанії або інших пасажирів під час перевезення, зокрема вибухонебезпечні, стиснуті гази, матеріали, що викликають корозію, окисники, радіоактивні матеріали, магніти, легкозаймисті матеріали, отруйні, шкідливі або подразнювальні речовини, а також будь-які інші предмети та речовини, що визначені в «Технических инструкциях по безопасной перевозке опасных грузов по воздуху» (ICAO, Doc 9284-AN/905, як такі, що заборонені для перевезення на пасажирських літаках;
  •  товари та предмети, перевезення яких заборонено чинними законами будь-якої країни, з території якої, на територію якої або через територію якої здійснюватиметься рейс;
  •  товари, які є не придатними для перевезення за їх характером, вагою, розміром, формою або запахом.

Предмети і речовини, заборонені до перевезення пасажирами та членами екіпажів ПС цивільної авіації, визначаються авіаційними правилами України.

  • вогнепальна зброя та боєприпаси (пістолети, револьвери, ракетниці, рушниці, гвинтівки, мисливська зброя, пневматична зброя, предмети, що імітують зброю, озброєння бойових мистецтв, тощо);
  • вибухові речовини (динаміт, пластикова вибухівка, феєрверки, хлопавки, бенгальські вогні, ракети, тощо);
  • небезпечні речовини (сльозоточивий газ, легкозаймисті матеріали, корозійні речовини, речовини для розпалювання вогню, тощо).

До колючо-ріжучих предметів, заборонених до перевезення у ручній поклажі та в пасажирському салоні літака також належать:

  • іграшки чи предмети, що реально імітують зброю;
  • металеві столові прилади, ножі;
  • складані ножі;
  • леза для гоління;
  • ножі для розрізання паперу;
  • шприці, в тому числі одноразові (пасажирам, яким необхідні ін’єкції під час польоту за медичними показниками повинні надати підтвердження від лікаря);
  • ножиці будь-якого розміру та манікюрні принадлежності;
  • шпиці для в'язання;
  • спортивний інвентар;
  • більярдні киї;
  • палички для барбекю;
  • металеві абразивні пилки
  • робочі інструменти,
  • велосипедні ланцюги, кийки тощо.

Зміст цього списку не є вичерпним, а лише визначає перелік предметів, які повинні вилучатися у пасажирів або з їхньої ручної поклажі на період польоту.

Всі колючі та ріжучі предмети повинні бути упаковані та вкладені в багаж, що після реєстрації перевозяться окремо від пасажирів у багажному відсіку ПС (зареєстрований багаж).

Всі колючі та ріжучі предмети і їм подібні, виявлені при огляді ручної поклажі та при особистому огляді пасажира вилучаються з міркувань безпеки. Авіакомпанія не несе відповідальності та не відшкодовує пасажирам збиток за ушкодження або втрату таких предметів, якщо вони не були оформлені як зареєстрований багаж або не транспортувалися в спеціальних конвертах.

Авіакомпанія «Азур Ейр Україна» не здійснює перевезення особистої зброї та боєприпасів фізичних осіб.

Виключне право на перевезення зброї у пасажирському салоні літака авіакомпанії «Азур Ейр України» мають тільки представники правоохоронних органів, які виконують службові обов’язки безпосередньо на борту літака щодо охорони вищих посадових осіб згідно з їх статусом.

Діти віком від 2 до 12 років

При купівлі квитка на дитину від 2 до 12 років (не виповнилось 12 років) сплачується відповідний дитячий тариф та оформлюється звичайний пасажирський квиток. Такі діти займають окреме пасажирське крісло.

 

Немовлята, віком до 2 років

Діти до 2-х років (2 роки ще не виповнилося) можуть подорожувати, сидячи у Вас на колінах. Кожний дорослий пасажир має право на перевезення з собою тільки одного немовля без надання окремого місця. При цьому одному дорослому пасажиру дозволяється перевезти з собою не більше двох немовлят – одного без надання окремого місця, а другого на окремому місці, з оплатою такого перевезення за тарифом, встановленим авіакомпанією для перевезення дітей віком від 2 до 12 років. Немовля (дитина до 2 років), для якого було оплачене окреме місце, повинно перевозитися в автомобільному кріслі для перевезення дітей. Дитяче авто-крісло повинно бути справним та мати ремені для фіксації дитини. Розміри сидіння не повинні перевищувати 42х42 см (16.5х16.5 дюймів).

УВАГА! Дитяче автомобільне крісло повинно бути сертифіковане для використання на повітряному транспорті.

В разі відсутності автомобільного крісла і невиконання зазначених умов авіакомпанія має право відмовити в перевезенні немовля на окремому місці.

Будь ласка, подбайте самі про наявність автомобільного крісла. Авіакомпанія «Азур Ейр Україна» не надає дану послугу.

При перевезенні дитини до 2-х років без надання місця в салоні на дитину поширюється норма безкоштовного провозу багажу до 10 кг.

На всіх своїх рейсах Авіакомпанія «Азур Ейр Україна» не надає дитячі люльки для перевезення немовлят.

Якщо Ви подорожуєте із власною люлькою, пам'ятайте, що використовувати її під час польоту не дозволяється. Ви можете використовувати її тільки до борту літака та після виходу з нього. У пасажирському салоні вона повинна бути розташована на багажній полиці.

Пасажири, котрі подорожують з дитиною, мають право безкоштовно провозити одну дитячу коляску/прогулянковий дитячий візок додатково до норми безкоштовного провозу багажу.

Увага! Використання коляски можливо тільки до трапа літака, надалі коляска передається для перевезення в багажному відсіку. Перед тим, як здавати коляску в багажний відсік, заздалегідь подбайте, щоб вона ніде не забруднилася і не порвалася, як можна більш ретельніше складіть її і упакуйте в целофан або спеціальний чохол.

По прибуттю в аеропорт призначення, будь ласка, зверніться до бортпровідникові для отримання Вашої коляски.

Діти віком від 5 до 16 років мають можливість подорожувати міжнародними рейсами нашої авіакомпанії без супроводу дорослих пасажирів за умови оформлення спеціальної послуги супроводження.

Діти, що подорожують без супроводу, приймаються до перевезення авіакомпанією після заповнення батьками або опікунами заяви на перевезення несупроводжуваної дитини (дітей) і нотаріального дозволи обох батьків (опікунів) на перевезення несупроводжуваної дитини та оплати послуги. На міжнародних рейсах до інших країн, додатково до вартості дорослого квитка, необхідно сплатити 80 USD за послугу супроводження (ціна вказана для подорожі в одну сторону).  Ця послуга надається на всьому маршруті слідування – в аеропортах вильоту, транзиту та прибуття.

Несупроводжувані діти допускаються до перевезення при явності попереднього бронювання зі статусом «ОК» та за згодою авіакомпанії. Запит на таке перевезення повинен буте направлений та підтверджений авіакомпанією не менш ніж за 4 дні до вильоту. При бронюванні обирається прямий маршрут, по можливості, політ повинен здійснюватися в денний час.

При оформленні послуги супроводження слід повідомляти дані паспорта (проїзного документу дитини) та обов'язково вказувати громадянство дитини.

 

Оформлення послуги супроводження є обов'язковим.

 

Для оформлення даної послуги в аеропорту вильоту перед початком реєстрації Вам необхідно заповнити спеціальну супроводжувальну відомість, котру Вам наддасть представник авіакомпанії. Далі співробітник нашої авіакомпанії проведе Вашу дитину на борт, де наші бортпровідники будуть піклуватися про неї на протязі всього польоту.

Будь ласка, не залишайте аеропорт до моменту вильоту рейсу!

 

Після прибуття рейсу в аеропорт призначення наш наземний персонал буде супроводжувати Вашу дитину під час всіх процедур прибуття до моменту передачі зустрічаючим особам. Авіакомпанія передає дитину тільки особі, яка вказана в супроводжувальній відомості. Вказаний у заявці зустрічаючий повинен мати при собі документ, який засвідчує особу. Якщо з якоїсь причини дана особа не зустріне Вашу дитину, авіакомпанія буде змушена відправити дитину назад до аеропорту вильоту. Всі пов'язані з цим витрати повинні будуть сплатити батьки (опікуни) дитини.

Перед подорожжю обов'язково проконсультуйтеся з лікарем про можливі протипоказання, отримаєте його рекомендації щодо майбутньої поїздки. Авіа перельоти  можуть надати негативні наслідки, що загрожують життю матері та плоду. Тому, з метою турботи про Ваше здоров'я і здоров'я Ваших дітей, Авіакомпанія приймає до перевезення вагітних жінок за умови надання ними медичного висновку (довідки) про відсутність протипоказань до повітряного перевезення на дату виконання рейсу.

 

У відповідності до Правил повітряних перевезень пасажирів та багажу, затверджених Наказом Міністерства Інфраструктури України № 735 від 30.11.2012, до авіаперевезення не приймаються:

  • вагітні жінки строком вагітності більше 35 тижнів (при одноплідній вагітності),
  • вагітні жінки строком вагітності більше 32 тижнів (при багатоплідній вагітності),
  • породіллі протягом перших 7 днів після пологів,
  • новонароджені діти протягом перших 7 днів життя,
  • передчасно народжені немовлята.

 

Медичний огляд та медичний висновок (довідка) вагітним жінкам строком до 35 тижнів вагітності включно (у випадку багатоплідної вагітності – до 32 тижнів) не потрібні за умови задовільного стану здоров'я.

Якщо виник сумнів щодо строку вагітності або очікуваних пологів та/або якщо вагітність проходить з ускладненнями, така вагітна жінка повинна пройти медичний огляд та надати авіакомпанії «Азур Ейр Україна» медичний висновок (довідку).

У будь якому випадку довідка від лікаря щодо строку вагітності потрібна після 28 тижня (з розрахунку очікуваного терміну пологів).

На борту літака відсутня можливість надання спеціалізованої медичної допомоги, тому просимо Вас поставитися з розумінням до вимог Авіакомпанії, спрямованим виключно на забезпечення Вашої власної безпеки.

Авіакомпанія має право відмовити вагітній жінці, якщо це регламентовано вимогами імміграційного законодавства країни - пункту призначення.

Якщо Ви – пасажир з обмеженими фізичними можливостями та потребуєте додаткової допомоги з боку обслуговуючого персоналу під час повітряної подорожі або наземного обслуговування, Вам необхідно попередити про це авіакомпанію «Азур Ейр Україна». Запит про необхідність допомоги для хворих з обмеженими фізичними можливостями повинен направлятись не пізніше за 48 годин до відправлення рейсу.

Якщо подія, яка призвела до втрати рухливості, сталася менш ніж за 24 години до вильоту, питання щодо можливості перевезення вирішується в оперативному порядку за номерами телефонів, що розміщенні на сайті авіакомпанії.

Для визначення характеру спеціального обслуговування, потрібного під час авіаперевезення, деякі категорії пасажирів з обмеженими фізичними можливостями мають пройти попередній медичний огляд лікаря та одержати медичний висновок/свідоцтво (довідку) закладу охорони здоров’я про то, що пасажиру не протипоказано перевезення повітряним транспортом, а в окремих випадках і про те, що захворіння пасажира не загрожує оточуючим. Медичний висновок (довідка) повинна бути дійсна на дату вильоту.

 

До таких категорій належать пасажири:

  • які мають такий фізичний чи психічний стан здоров'я, що є небезпечним для них самих або може створювати загрозу чи дискомфорт для інших пасажирів та членів екіпажу;
  • які хворіють на інфекційні захворювання, що можуть бути заразними для інших пасажирів, членів екіпажу та обслуговуючого персоналу;

які потребують надання медичної допомоги, додаткового кисню або застосування будь-якого медичного обладнання під час польоту.

Не пізніш ніж за 72 години до початку польоту в Авіакомпанію має бути надано підписаний лікарем медичний висновок/свідоцтво (довідка), що містить дозвіл для пасажира на перевезення повітряним транспортом, а також вказані спеціальні вимоги до умов перевезення.

Медичне свідоцтво підтверджує можливість хворого пасажира зробити переліт без небезпеки для його здоров'я і про відсутність необхідності надання особливої медичної допомоги під час польоту.

Медичний висновок/свідоцтво (довідка) повинно бути дійсно на дату вильоту рейсів.

Якщо в період між видачою медичного висновка/свідоцтва та днем фактичного відправлення рейсу відбувається серйозне погіршення медичного стану, потрібно отримати новий медичний висновок/свідоцтво про відповідність стану здоров’я можливості здійснювати повітряне перевезення.

Звертаємо Вашу увагу, що Авіакомпанія може в односторонньому порядку розірвати договір повітряної перевезення пасажира, якщо стан здоров'я пасажира вимагає особливих умов повітряного перевезення, або загрожує безпеці самого пасажира або інших осіб, що підтверджується медичними документами, а одно створює непереборні незручності для інших осіб.

Оформлення медичного висновку/свідоцтва (довідки) для здійснення повітряної подорожі не потребують пасажири із задовільним станом здоров'я, яким допомога з боку обслуговуючого персоналу необхідна тільки для переміщення в аеропорту та під час посадки й висадки з/на борт літака.

До них можуть належати:

  • пасажири, які мають стабільну недієздатність (з народження або впродовж років),
  • пасажири з вадами органів чуття (сліпі, глухі, німі),
  • пасажири похилого віку,
  • вагітні жінки, термін вагітності яких не перевищує 35 тижнів (при багатоплідній вагітності – до 32 тижнів),
  • пасажири, які потребують перевезення на інвалідних візках, та інші.

Незрячих та глухих пасажирів, яких супроводжує собака-поводир, розміщують на місцях, де є вдосталь простору для собаки, неподалік від запасного виходу. Собака-поводир перевозиться безкоштовно.

Скарги та претензії пасажирів з обмеженими фізичними можливостями щодо обслуговування на рейсах авіакомпанії «Азур Ейр Україна» мають бути направлені на електрону адресу office@azurair.ua

Авіакомпанія «Азур Ейр Україна» на жаль не має змоги надавати послуги в перевезені хворих на ношах.

Авіакомпанія «Азур Ейр Україна» може відмовити пасажирові у перевезенні, якщо:

  • пасажир хворіє на інфекційну хворобу;
  • внаслідок свого стану здоров’я пасажир може створити дискомфорт для інших пасажирів (зовнішній вигляд, запах, тощо);
  • фізичний чи психічний стан пасажира може створити загрозу безпеці інших пасажирів, їх майна, літака або екіпажу;
  • пасажир потребує індивідуального догляду під час польоту, а супроводжуюча особа відсутня або неспроможна забезпечити такий догляд;
  • стан здоров’я пасажира на момент реєстрації є таким, що повітряне перевезення може спровокувати ускладнення або навіть смерть;
  • настання пологів у вагітної жінки очікується протягом найближчих 7 днів;
  • строк вагітності пасажирки більше 35 тижнів (при одноплідній вагітності);
  • строк вагітності пасажирки більше 32 тижнів (при багатоплідній вагітності);
  • пасажир подорожує з дитиною в перші 7 днів після її народження;
  • пасажир подорожує з передчасно народженим немовлям.

Не дивлячись на наданий відповідний медичний висновок/свідоцтво (довідку), авіакомпанія «Азур Ейр Україна» має право відмовити у перевезенні пасажирові, якщо в наявності є один або більше з наведених факторів.

 

Авіакомпанія не здійснює продаж квитків на власні рейси, оскільки цим повністю займаються туристичні агенції.

На рейсах, тривалістю до шести годин, харчування не надається.  Однак, Вам буде запропоновано питну воду, чай та каву. Також Ви матимете змогу придбати сандвічі та закуски в нашому бортовому барі. На рейсах понад шість годин, дворазово надається безкоштовне  харчування та безалкогольні напої.

Можливість он-лайн реєстрації на рейси авіакомпанії відсутня. Всі пасажири мають реєструватися безпосередньо в аеропорті вильоту, проте реєстрація безкоштовна. Початок реєстрації для рейсів, які виконуються на повітряних судах Boeing 737 -2 години, для рейсів, які виконуються на повітряних судах Boeing 767 -  3 години. Час завершення реєстрації – за 45 хвилин до вильоту.

Норми провозу багажу залежать від Вашого класу обслуговування. Ми додали на наш сайт статтю, яка містить вичерпну інформацію, стосовно встановлених норм.

Орієнтуйтеся за часом, вказаним у квитку, оскільки квиток є договором про перевезення, між пасажиром та авіакомпанією. У разі затримки рейсу, туроператор має попередити своїх пасажирів. Також Ви можете звіритися з онлайн-таблом на нашому сайті, але не раніше, ніж за день до вильоту.

Ні, не обов’язково. Квиток роздруковується для Вашої інформації. На стійці реєстрації достатньо надати паспорт.

Звертайтесь до туристичної агенції, в якій був придбаний квиток і вони внесуть у нього необхідні зміни. Якщо так сталося, що помилку Ви помітили безпосередньо перед вильотом, то правила авіаперевезень допускають до трьох помилок в імені, якщо ці помилки не міняють його звучання і не зроблені у заголовних літерах.